Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

Esittele itsesi foorumin muille käyttäjille - Se on suotavaa!

Valvojat: Gina, Palstis S-T, Yllapito

Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

ViestiKirjoittaja Gina » 24 Maalis 2014, 17:25

Tervehdys, olen siis Gina, tunnettu netissä myös nimilä Teté92 ja Naty92, ja toimin foorumin operatiivisenä Ylläpitäjänä.
Vastaan mielelläni kysymyksiin, ja tulen myös osallistumaan keskusteluihin.
Kiinnostuksen kohteita ovat siis Sydämen asialla-sarja ja Serranon perhe, ja häärään myös http://serranonperhekeskustelu.foorumimme.com/index.php.
Kuva


Pidemmällä tauolla 26.4.2015 alkaen, kiiretapauksissa ota yhteys Palstis S-T:n.
Gina
Aidensfield Queen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 15:54

Re: Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

ViestiKirjoittaja Palstis S-T » 24 Maalis 2014, 17:32

Tervetuloa vain Kamu-Gina! [hoho]

Gina on muuten yksi mielihahmojani sarjassa! :P
Kuva
Avatar
Palstis S-T
Emeritusylläpitäjä
 
Viestit: 74
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 15:23

Re: Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

ViestiKirjoittaja heartbeat4ever » 28 Touko 2014, 20:39

Heipä hei ! Ihan mahtavaa että mun lempparisarjalle on tehty foorumi ! Oon tän sarjan superfani ja on tosi kivaa löyä toisia faneja ! Mä oon ylä- asteikäinen tyttö etelä- suomesta ja aloin kattoo tätä sarjaa viime vuonna ja en oo muuta siitä lähtien kattonukkaan : D lemppari hahmoja sarjasta on Dennis ja Jenny Merton sekä Mike Bradley :)
heartbeat4ever
 
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Touko 2014, 20:27

Re: Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

ViestiKirjoittaja Palstis S-T » 30 Touko 2014, 00:45

heartbeat4ever kirjoitti:Heipä hei ! Ihan mahtavaa että mun lempparisarjalle on tehty foorumi ! Oon tän sarjan superfani ja on tosi kivaa löyä toisia faneja ! Mä oon ylä- asteikäinen tyttö etelä- suomesta ja aloin kattoo tätä sarjaa viime vuonna ja en oo muuta siitä lähtien kattonukkaan : D lemppari hahmoja sarjasta on Dennis ja Jenny Merton sekä Mike Bradley :)


Moi ja tervetuloa!

Mukava saada sinut foorumille! :)

Voisit muuten tehdä tuon esittelyn ihan uutena viestiketjuna tänne samalle palstalle, niin olisi helpompi kaikkien havaita sinun esittelysi ;)
Kuva
Avatar
Palstis S-T
Emeritusylläpitäjä
 
Viestit: 74
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 15:23

Re: Operatiivinen YP Gina liittyy joukkoon!

ViestiKirjoittaja Gina » 30 Touko 2014, 10:39

heartbeat4ever kirjoitti:Heipä hei ! Ihan mahtavaa että mun lempparisarjalle on tehty foorumi ! Oon tän sarjan superfani ja on tosi kivaa löyä toisia faneja ! Mä oon ylä- asteikäinen tyttö etelä- suomesta ja aloin kattoo tätä sarjaa viime vuonna ja en oo muuta siitä lähtien kattonukkaan : D lemppari hahmoja sarjasta on Dennis ja Jenny Merton sekä Mike Bradley :)


Tervetuloa foorumille! Ja tosiaan, voit halutessasi tehdä oman esittelyn, kuten Emeritusylläpitäjä Palstis S-T jo sanoikin. :)
Kuva


Pidemmällä tauolla 26.4.2015 alkaen, kiiretapauksissa ota yhteys Palstis S-T:n.
Gina
Aidensfield Queen
 
Viestit: 36
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 15:54


Paluu Foorumin käyttäjät

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron